kayabahce Karadenizli değilim ama şenliklerde Karadenizli bir satıcıdan öğrendiğim tarif ile senelerce yaparım. Pazardan kaynaklık peynir diye bir peynir alıyorum. Tel peynire benziyor. Bakır sahanda 2 kaşık tereyağına 2 kaşık mısır unu kavuruyorsunuz. Kavurma bitince 1 su bardağından 1 parmak eksik suyu içine koyuyoruz. Ortadan kaynamaya başlayınca tellerine iyice ayırdığım 1 kaseye yakın peyniri içine koyuyorum. Afiyet olsun. Deneyin mutlaka pişman olmazsınız. Not: su sıcak olmayacak. Çeşme suyu sıcaklığı ideal