Ben suyu koyup içine mısır ununu koyup bayağı bir pişiriyorum püf nokta sürekli karıştırmak. Bazıları önce tereyağında mısır ununu kavurup sonra suyunu döküyor ben diğer türlü yapıyorum. Tuz. Sonra bayağı bir yumuşayınca ağzınıza öyle kum gibi gelmeyecek tadı. Yumuşadıktan sonra tel peyniri koyup üzerine kuymakla kapatıp kısık ateşte kapağı kapatıp pişirin fazla pişmesin tellenip uzamıyor kesiliyor. En son tereyağ kızdırıp üstüne gezdirin mis afiyet olsun 😀