[silindi] sma kullandim canim mama meme seklinde gittim ama surekli mamayida gunde 1 yada 2 kez veriodum once 30 cc ile basladim bebegimin doyma oranina gore artirttim sonrasinda mamayi yavas yavas azaltim yani hafta 1 yada 2 kez vermeye basladim bu arafa emzirmeye debam ettim sutumun artmasi icinde bol bol rezene ictim gece gunduz bu sekilde yapabilirsjn bebegine gore ayarla ben cok mamaya alismasin diye ilk 2 ay verdim sonrasinda azalttim ama evimde mama hala bulunur cunku bir zor an olur bsy olur diye bulundurum verdgim zamanda az veririm