efemervam [silindi] sma da cok iyi bi mama ama kizimda cok gaz yapti o nedenle bebelac gold aldim ve bi sorun yok
Umutsuzolmaz37 [silindi] anne sütüne Bebelac yakın ben bebalac kullanıyorum memnunum hemde ezcende 900grm64 tl
Sema6666 [silindi] bizde aptamil kullaniurz ama bebelac aldik kabiz yaptk braktm tekrar aptamile gectik
Ebrs [silindi] evet gaz kabizlik yapabiliyor ama aptamil conformil gaz olmamasi için özel üretim mama
Umutsuzolmaz37 [silindi] kusura bakmayın yeni gordum bildirim gelmedi kilo alımı iyi ayına göre iyi demişti doktor suan 7 aylık ek gıdaya başladık arada mama veriyorum ben bebalactan memnunum
[silindi] [silindi] tadı değişiyor kimi daha demirimsi kimi daha şekerli gibi kimi balığımsı kokar falan çocuk seçiyor genelde Bebelac yanmış şeker tadında
Skbn01 [silindi] hayır çok şükür gazda yapmadı ki ben bebeğim 15 günlükken kullanmaya başladım su an 3 aylık çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı 🙏🙏
[silindi] [silindi] bende kullandim somra princliye gectim kabiz yaptı 🙄tahilli ve meyveli kullaniyorum
Mom10 [silindi] Bebelac Gold gaz ve kabızlık için bebek bebelactan daha kolay sindiriyor goldu.Sma, Aptamil, hipp kullandım ama kesinlikle Bebelac Gold tek geçerim.