miran69_ Deletedmom_128 doktoruma sorup vermiştim bı sıkıntı olmaz demisti ilaçla verip yaptırmaktansa hakiki zeytinyağı vermek daha mantıklı hiç bir şey olmaz
Dmt58 Ben de aynı sebeple gittim doktora, kız bebek, 5 aylıktı o zaman. İdrar yolu enfeksiyonu olmuş, 10 gün antibiyotik kullandık. Geçmiş olsun 🙏
hellobeybii Dmt58 kakasını idrar yolu enfeksiyonundan dolayı mı yapmıyormuş? Tedavi olunca düzenli yapmaya başladı mı?
hellobeybii Deletedmom_128 bizimki de 3 bucuk aylık, hergün yapardı hem de günde 4-5 kez hardal rengi kıvamlı. Sonra 2 aya doğru bi anda yapmamaya başladı. Doktor 10 güne kadar normal dedi bekleyin müdahale etmeyin dedi. Bazen 5 günde bazen 3 bazen 7 falan yapıyor. Hatta geçen hafta her gün yaptı aa düzeldi mi dedim 9 gün sonra yaptı bu sefer günde 2 kere😃 Bebek zeytinyağları var ondan alıp 1 çay kaşığı verebilirsiniz demişti. Bebek zeytinyağının asidik oranı daha düşük ve testleri vs oluyor. Bunlara rağmen yapmazsa da gliserin kansuk fitil varmış onu dikten ikiye kesip poposuna koyabilirsiniz demişti , onu hiç yapmadım bekledim. Kaka yaptığında da kabız gibi değil yine kıvamlı hardal yapıyor ama 1 kilo sıçıyo yanii😂💩💩
gokcelifim Deletedmom_128 bizimde zamanla süre uzamaya başladı 5 günde bir falan yapıyordu bu sefer 8 gün oldu mesela hala yok bekliyorum artık yapsın diye. Huzursuzluğu da yok açıkçası o yüzden çok üstüne düşmüyorum doktorumuzda 10-15 güne kadar normal demişti birkaç gün daha bekleyip yapmazsa öyle soracağım doktora tekrar. Büyüdükçe bağırsaklarının çalışma düzeni falan değişiyor demek ki. 4-5 gün bekleyip yapınca da baya yoğun dolu dolu yapıyor bu arada bu sefer süre daha da uzadı nasıl bi şey olacak diye bekliyorum artık😂