Deletedmom_128 bebekte huzursuzluk yoksa 10 güne kadar normal demişti doktorumuz bizimde başlarda her gün yapıyordu hatta günde üç dört kere falan oluyordu sonra zamanla azalmaya başladı ama iki gün yapmasa bile huzursuzlanıyordu masajlarla falan yaptırıyorduk. Şimdi üç buçuk aylık 4-5 günde bir yapıyor yaparken de o süre içinde de huzursuzluğu olmuyor ama öyle bir yapıyor ki üst baş hiçbir şey kalmıyor yani. Doktorumuz sadece anne sütüyle beslendiği için çok normal dedi. Hatta yine 5 gündür yapmadı huzursuz da değil ama bekliyorum yakında yapar diye bir haftayı geçerse doktorumuza sorarım 10 gün olursa ilaç verir sanırım