badusveannesi benim de çok altta malesef ben bu durumu hiç sevmedim galiba artık mümkün olduğunca alttan kesiyolar Bildiğin ordaki kemiğin hemen üstü yani bi parmak üstü falan değil görünce şok olmuştum ki zaten tesettürluyum gerek yoktu o kadar alttan kesmeye