badusveannesi Sezeryan kesiniz tam olarak nerde ve kişisel temizliğinizi ne zaman yapmaya başladınız Benim ki baya bikini bölgemin orda sezeryan doğum yapan arkadaşlarım var onların ki daha yukarıda. Normal mi ki acaba
organikirmik badusveannesi https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAMbnQ322d9zrNCOpMlGMN5pYg-5zr8Fw43qSGdfDE72FoZmAeOFkt2wbR&s=10 şuralarda bi yerlerde ben de yukarıda olur sanıyordum şaşırmıştım
CheriBlossom badusveannesi benimde bikini bölgesinde aşağıda baya yara iyice iyileştikten sonra başladım ben tam kesinin altından başlıyor doğumdan sonra kontrole özeldeki doktoruma gitmiştim güzel kesiyi bikini bölgesinde herhangi bir kesi görüntüsü olmayacak şekilde yapmışlar demişti normal bence
mommyboy badusveannesi evet benimde öyle dikiş yeri artık öyle yapıyorlar sanırım, doktora kontrole hemen gidemedimdi 80. Gün gittim doktora sorduğumda herşeyi yapabilirsin dedi, lazer tüy dökücü krem ağda vs. Korktuğum için krem kullanmıştım
badusveannesi Eesmaaanur benim arkadaşlarımınki de yukarıda ablamınkide yukarıda o yüzden çık tereddüt ettim
CheriBlossom organikirmik benim bundan biraz daha aşağıda kalıyor gibi görünmüyor kulot veya bikinide
badusveannesi organikirmik benimki burdanda aşağıda iç çamaşırın içinde kalıyor bikini galan giysem belli olmaz öyle söyleyim
organikirmik CheriBlossom külottan benim de görünmüyor sanırım sezaryen yerimi mıncırmaya çalışıyorum şu saatte 😂
badusveannesi CheriBlossom benimki de tam olarak sizinki gibi. Orta taraflarında falan dikiş görünmüyor zaten sadece iki yan tarafında dikiş görünüyor onlarda ne zaman geçer bilmiyor. 30 gün oldu doğum yapalı ama kişisel temizliğimi yapmaya korkuyorum
denizz1212 Merhaba 49gün oldu sezaryan olalı benimki Göbeğimle bikini bölgesinin arasında kalıyor beni rahatsız etmiyor aslında :))
CheriBlossom organikirmik ahahaa mincirmayla olur mu kız kalk bak aynadan😂😂 ben resimdekine benzer külotlar kullanıyorum giydiğim kıyafetlerden beli lastiği falan görününce rahatsız oluyorum diye ona rağmen görünmüyor😂
Nkocak Vajinanızın üst tarafında elinizi bastırınca farkedeceksiniz orda bir kemik var o kemiğin iki parmak veya 3 parmak diyelim üzerinde kesilir yani normali o dikiş izi estetik veya lazer ( yapıştırmada olsa) kalır
badusveannesi mommyboy aa krem çok mantıklı aklıma gelmemişti bende öyle yapıyım bari. Rahatsız oluyorum korktuğum içinde bişey yapamıyorum
CheriBlossom organikirmik benimde 10 ay olmak üzere kimse bana kıyamadığından canım yancak diye bandajı çıkartamamıştı hastaneden geldiğimizde ben kendim çıkartıp pansuman yapıp kapatıyordum ezber ettim heralde artık sjdjsbd
rachelgreen_ badusveannesi benimki de öyle canım bir ay olmuş hiç korkmana gerek yok ben tam hatırlamıyorum ama bir ay dolmadan temizliğimi yapmıştım sanırım ki 20 günde ancak iyileşmiştim sonrasında yapmıştım hemen herhalde
mommyboy badusveannesi evet bende korkmuştum hatta sadece dikiş yerini alamadan gittim doktora dedi alabilirsin istediğin gibi krem çok rahat oluyo gerçekten