bossmomm Bacım 5 aylık bebeğim bende mama desteği sağlıyorum. uykusuz mu kaldım, biraz az mı yedim, yoruldum mu hemen sütüm azalıyor. Bu nasıl iştir anlamadım. Bol su da içtim, süt arttırıcı damla, bitkisel doktorun biri ilaç çıkarmış onuda kullandım ama bana mısın demiyor sütüm bebeğime yetmiyor ve süt olsun diye yemeye devam edersem bu kez kilo veremiyorum ona da ayrı moralim bozuluyor. Bende kabul ettim mama nasılsa zehir değil içeriğini oku bir sürü vitamin var. En iyisi süreci mutlu geçirmek ek gıdamız geldi çattı yemekleri sevip alışınca mama bırakılıyor boşuna şu güzel günlerde ben niye mama veriyorum diye canını sıkma 2. Bebeğimde aynısı olsa hiç böyle takmazdım. Bebeğini sakın ağlatma ne kadar isterse hem emzir hem mama ver… yıllar sonra hepsi unutulacak.