bossmomm Anneler dünya Emzirme haftasıymış. Kutlarım🌸💖 Ne sıklıkla emziriyorsunuz? Mama desteği olmadan 6 ay sadece anne sütü veren oldu mu ?? Sağlıklı büyüsün yavrularımız 💞💖🩵💙
Pamukhanim_ bossmomm 10 aylık ek gıda neredeyse yok sadece aanne sütü meme reddi var o yüzden 3 saatte bir uykuya geçerken emiyor bide tek meme besleniyor
bossmomm Pamukhanim_ oyy çok iyiymiş doyuyor muydu kilosu nasıldı benim bebek 3 ay 20 günlük ama günde 3 biberonda mama veriyorum
Pamukhanim_ bossmomm ilk 6 ay çok iyi kilo aldı hep üst sınırdı doğum kilosu düşük olmasına rağmen ama 6. Aydan sonra yavaşladı 3 ayda 300 gr almış sadece doyuyor çünkü yarım saate yakın emiyor
bossmomm simseklivekalpli benimde 3 ay 20 günlük doymuyor ek mamaya başladım. Çok isterdim sadece anne sütü içmesini
CuteBadesMama bossmomm 2 yaşına kadar anne sütü aldı. Mama hiç kullanmadık. Dünya Emzirme Günü’nü ilk kez duydum. O zaman kutlu olsun. 🌸
yasmiiina geçen ay sonlandırmıştık 🌸 27 ay emdi sadece 40ı içinde 3-4 kez mama almıştır onun haricinde 17 aylıkken de ek gıdaya başlamıştı o zamana kadar sadece anne sütüyle beslenmişti🤭