meeerve bizim bi ara hastalandı ateşlendi o zaöam damar yolu açmak için vs bulamadılar 2 kere açtılar felan çok korktu çok ağladı o zamandan beri kan vs olsun aldırmak için oturur oturmaz daha çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor kilo alımı yavaş diye 2 hafta önce doktor değerleri düzelmiş mi diye tekrar istedi o zamanda 3 kişi anca kan alabildi asla aldırmak istemiyor çırpınıyor