cokbilmismom meeerve ay ne kadar salakca bir bağlantı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ benimkide kolda aglamayip bacakta ağladı ekran falanda izledigi yok. Koldakileri hemen yapmıştı bir şey anlamadı ama 3. De olunca ve bacaktaki zaten çok aşırı yakiyor ona ağladı
allwrite meeerve Enteresan bir bağlantı. Benim bebeğim ise 1 yaş aşılarına kadar hiçbir aşıda ağlamamıştı, 1 yaş aşılarında kıyamet koptu. Ben de ekransız büyütüyorum. Eli hafif değil demek ki, o ihtimali düşünmediğine göre…🙃
kuzeyyy07 meeerve yanlış hatırlamıyorsam 2 ay aşısıydı. İlk vurduğunda ağlamadı. Şaşırdık neden ağlamadı dedik bu yakıcı değil, sen şimdi gör dedi ebe. Diğerini vurduğu anda çığlık kıyamet ağladı. Yani aşının kendisiyle alakalıdır
meeerve kuzeyyy07 evet kendisini de söyledi zaten bacaktan yapılan ağır diye 9. Ayda koldan yapmıştı o da hafifti ağlamadı bir de dediğim gibi oğlum incelerken oldu bitti oluyor 😂
ebru3457 meeerve bizde aynı şekiliz oda mecbur gurbette yaşıyoruz televizyon telefon izletmiyorum ama Babamlarla vs görüntülü konuşurken görüyor ekranı 1 saat felan konuşuyoruz ama aralıksız 1 saat bakmıyor tabi biraz bakıyor sonra gidiyor birşeylerle oyalanıyor arada gelip bakıyor o şekilde şuan 16 aylık ama benim kızımda 1 yaş aşısında felan tepki vermemişti en sonuncuyu vururken biraz yaktı sanırım o zaman ağladı ama ağlasa suç ağlamasa ayrı suç😀 bu seferde neden ağlıyor derler ama kızım kan aldırmaktan korktu yani bi ara hasta olmuştu kan değerlerine felan baktılar bakıldı o zaman korktu damar yolu açarken şimdi kan aldırdığımızda daha oturur oturmaz çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor
Kizarmisdondurma meeerve Hemşireler ne ara gelişim takip eder oldu ya 😂😂😂 şaka gibiler adam akıllı kan almayı öğrenin önce !
ebru3457 meeerve bizim bi ara hastalandı ateşlendi o zaöam damar yolu açmak için vs bulamadılar 2 kere açtılar felan çok korktu çok ağladı o zamandan beri kan vs olsun aldırmak için oturur oturmaz daha çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor kilo alımı yavaş diye 2 hafta önce doktor değerleri düzelmiş mi diye tekrar istedi o zamanda 3 kişi anca kan alabildi asla aldırmak istemiyor çırpınıyor
Pamukhanim_ meeerve benim kızımda tepki vermez bazen aşı yapılırken neye göre böyle bişey dediki. İzletmek zorundasın sanki