asl_51 siz içebilirsiniz ama bence bebeğe vermeyin. Bizim doktorumuz kesinlikle verilmemesi gerektiğini söyledi ama çevremde çok veren var ve bana da inanılmaz baskı yaptılar ver diye ama vermedim. Gaz ne yaparsanız yapın oluyor bebeğin bağırsağı kendi üretiyor büyüdükçe azalacak inşallah.
Siz bol bol kimyon kullanın yemeklerde çayınında için hatta rezene de için bebeği rahatlatır inşallah.