gulcicek006 kızım aynen o şekildeydi sadece sol ayağını parmak ucuna basardı ben de burda post açmıştım geçmiş mesajlarımdan bakabilirsiniz hatta benim kızım 2 ay erken doğdu küvezde entübe olarak kaldı ben çok korkuyordum şimdi 17 aylık maşallah bir sıkıntısı yok o ayakla ilgili yürümeye başlayınca düzeldi parmak ucu bastığı taraftaki elini güzel kullanıyor mu o el ile oyuncak falan tutuyor mu