9 aylık 7 aydan beri tek ayağını tam basarken tek ayağını dizini bukup parmak ucuna basıyor zorla düzeltırsem kısa sureli basıyor ama sonra yine aynı pozisyona getiriyor bugün doktora goturdum 1ay sonra geçmezse nöroloji dr gorsun dedı cok uzuldum sabahtan beri hiç tadım yok basına gelen düzelen oldu mu