gg3848 meltemuysal benim kızım bebek arabasına bayılırdı binince sevinç çığlığı atardı bu hafta bir anda ağlamaya başladı ne yazık ki yemekle hiç arası yok öyle şeylerle avunmuyor😔
busealmilanil gg3848 biz globber bisikletle inanılmaz rahat ettik. Bebek arabasında böyle bir kriz yaşıyorduk globberde çok mutlu şu an
Usnac1995 gg3848 Bizde 1 yaşında başladı bu durum ve 2 yaşına kadar sürdü. 2 yaşında kendi binmek isteyince biz çok olduk, şimdi 3 yaş olacak ve arabam diye o hatırlatıyor😂 Evet bu dönemde ebeveyn kontrollü bisikletler çok işe yarıyor
busealmilanil gg3848 10,5 aylıkken geçtik 2 hafta falan oldu daha yeni ama çok mutlu bisikletindeyken
busealmilanil gg3848 hayır genelde uyku saati değilken çıkardık dışarı hep ya da parka giderken vs bisikletine bindirdik