gg3848 Kızlar bebeğim bebek arabasıyla gezmeye bayılırdı şimdi bir anda nefret etti ağlıyor kucak istiyor etrafı kendi ellemek istiyor 10,5 aylık globber bisiklet alsam rahat eder miyim
aysebb gg3848 Bazı dönemlerde oluyor o durum. O aylarda bizde de olmuştu arabaya binmek istememe, ağlama vs. Ama yinede koyuyordum tabi daha sonra geçmişti o durum
Pamukhanim_ gg3848 bizde aynı 10 aylık 1 aydır falan nefret ediyor sürekli ağlıyor kalkmak istiyor üzerinden bende bisiklet alıcam ama 1 yaşı bekliyim diye düşündüm
ikimelekannesi_ gg3848 bilmiyorum canım bisikletlerde çok pahalı ki bu çocuk hala gündüz uykusu yapıyordur dışarda avm de uykusu gelse bisiklette uyutamazsın ama arabasında uyur bisiklet park bahçe için günlük hava almaya uygun bence he biraz daha büyür iki yaş falan scooter ya da bisikletini alın oğlum 3 yaşına girecek bende scooter olanı aldım memnunum
gg3848 aysebb ay bizde de inşallah yakında geçer normalde bayılırdı bebek arabasına oturup heyecanlanırdı gezmeye gidiyoruz diye birkaç gün içinde nefret etti ağlıyor koyduğum zaman da adamakıllı durmuyor dışarıda da keyifli gezmiyor bu sefer 😔
gg3848 Pamukhanim_ ya burada bir arkadaş 9 aylıkken almış gayet rahat biniyor dedi ama alanlar nasıl memnun mu bebekler seviyor mu bilmiyorum
gg3848 ikimelekannesi_ çok haklısın aslında ben de o yüzden almaktan vazgeçmiştim ama şimdi böyle bebek arabasından nefret etmeye başlayınca ne yapacağımı bilemedim
ikimelekannesi_ gg3848 çocuklar bir dönem bebek arabasında durmuyor gerçekten haklısın o süreci atlatmaya bak birde şuan emekliyor veya yürümeye çalışıyorsa onun etkisi vardır kesinlikle yürüme atağı da deniyor çocuk tam etrafı çevreyi keşfetme zamanında ama arabada bağlı olmak onu engelliyor bu yüzden istemiyor sen süreci atlatmaya bak iki veya bir buçuk yaşında scooter olanı al önce oturmalı kullanırsın onunda arkadan ebeveyn kolu var zaten biraz daha büyüdümü kendisi scooter olarak kullanır hem fazla yer de kaplamıyor bir çocuk daha oldu mu yine kullanırsın ama yine de siz bilirsiniz ben fikrimi sundum
gg3848 ikimelekannesi_ ay tam dediğin gibi hem emekliyor hem de sürekli yürümek istiyor haklısın ya çok teşekkür ederim sonradan yeniden sever inşallah bebek arabasını🙏🏻
talhamamy gg3848 11,5 aylık 1 aydır kullandır luxmom markası 5500 ucuz bişe aldık ama güzel duruyor onda
meltemuysal gg3848 bebek arabasına bindirince eline hemen bişi verin kraker yada atıyorum bi meyve elma armut neyse oyalansın alışması açısından bzimki kendini atıyordu bildiğiniz böyle oyalaya oyalaya bindiriyoruz
gg3848 meltemuysal benim kızım bebek arabasına bayılırdı binince sevinç çığlığı atardı bu hafta bir anda ağlamaya başladı ne yazık ki yemekle hiç arası yok öyle şeylerle avunmuyor😔
Pembepremses24 gg3848 Aynı aynı yatıramıyorum noldu bilmiyorum sürekli oturarak gezmek istiyorum yada kucakta 8 aylık napıvam bilmiyorum