bersahefemm yoo doktor kontrollerimizde kilosunun gayet iyi olduğunu 4yaş gibi olduğunu vs belirtmedi. Kızım kilo alsın diye değil yeme çeşitliliği artsın diye takviye kullanıyorum. Ayrıca takviyeler sadece kilo alımını değil boy ve zihin gelişimi, vücut direnci artması içinde kullanılır