birbebisannesii banka avukatı olarak ; şimdi öncelikle paranın para bankamatikten çekildi ise tabi göremezler kim çekmiş savcılığa şikayet ile kamera görüntüleri izlenir. Bankanın su aşamada görebileceği tek sey internet bankaciligindan mi yoksa bankamatikten mi çekim olduğu. Eğer internet banakciligindan işlem yapıldı ise paranın gittiği alıcı hesabı bulabilirler. Şayet kart ile bankamatikten çekim yapıldı ise maalesef tek çare kamera görüntüsü. Diğer durumda internet bankaciligindan para gönderim işlemi yapıldı ise kopyalanması türüne göre banka sorumluluğuna gidilebilir. Ama kartı kaybetti de çekim yapıldı ise veya kart kopyaladım ise bankanın hic bir sorumluluğu yok. Bir de bence tekrar bi sube ile görüşme sağlasın cunku eğer gecikmiş borcu varsa sistem otomatik hesaptan parayı çeker. Böyle bir durum da olmus olabilir