birbebisannesii çok geçmiş olsun. Savcılığa gidin tabii ki ama doğru demişler maalesef hiç bir çözüm olmuyor. Annem 2 sene önce dolandırıldı oradan oraya diye diye heryere gitti kadın ama çözüm yok ne yazık ki. Kaynanam 10 sene önce dolandırıldı, oda çok uğraştı inat etti hala mahkemeleri devam ediyor alan aldığını kabul ediyor, kaynanam dolandırıldığını söylüyor ama hala bir sonuca bağlanamadı. Düşünsenize dolandırıcınızla aynı mahkeme salonunda ifade veriyorsunuz ve adam kabul ediyor ama ceza almıyor. İşte adalet