hilyaren asl_51 3 ayına 1 hafta kalarak kesildi 2 ayına girdiğinde azalmaya başlamıştı benim bebeğimde aşırı gazlı bir bebekti katıla katıla ağlıyor du
eceee111 Bizde 2 aylık benim bebeğimde her sabah çok zorlanıyor baya ıkınıyor kakasını yaparken kakasıda aşırı derecede sıvı ishal gibi hep normal mi acaba