Canınızı hiç sıkmayın benim oğlum 9 ay 10 günlük boyu ve kilosu gerçekten çok iyi ancak bağışıklığı çok çok düşük, çok kolay hastalanır hastalığı ağır geçirir hatta koruyucu amaçlı haftada 3 gün antibiyotik kullanıyoruz. Demem o ki önemli olan kilo değil, bebeğinizin sağlığı kilo boy her türlü halledilir.