melegininannesi38 Doğum kilosu 2630 hastaneden çıkarken 2400 boyu da dogum boyu 49 suanki 78 80 civarı 38 hafta 3 günlük doğdu şuan 23 ay 11 günlük suanki kilosu da 9 300 .29
Prensesannesi32 melegininannesi38 kizim 35+6 da 2430 gram 46 cm doğdu suan 28 aylik 89cm 10.300 gram biz zor kilo alanlardaniz istah yok az yer yemek seçer raporlu mama kullanıyoruz ona rağmen bu ay hiç kilo almadık
gknl33 melegininannesi38 benim kızımda 2 yaşında 10.3 kg 81 cmdi. Şuan 7 yaşında 115 cm ve 19.5 kilo. Hala aynı persentil ve minyonlukta devam ediyor . Bende çok üzülüyorum zaman zaman ama genetiği bu yıllardır böyle bizde çok doktora görürdük bir sorun aradık ama yok. Bazen kabulleniyoruz bazen yine doktora gidiyoruz , doktor normal diyorsa normaldir demek lazım önemli olan sağlıklı olması 😊
melegininannesi38 Normalde emziriyordum hiç bişey yemiyordu adam akıllı 10 11 gündür emmiyo ek gıdayı iyi yiyo maşallah emzirmeden dolayı yemiyormus herhade bundan sonra alır kiloyu da
forumgurmesi Benim kızımda 2 yaşında 9,5 kg 78 cmdi ama hiç doktor küçük yada geride demedi hep normal dedi. Benim kızımda asla ek gıda yemezdi emdiği için, 18 aylıkken memeyi bıraktık tamamen yemek yemeye başladı şuan 29 aylık olmak üzere 13 kg.
melegininannesi38 forumgurmesi ay aynen benimkide yemek yemiyordu sadece meme istiyordu 10 11 gundr meme yok ek gıda yiyo insalalh bundan sonrasında alır ya kilo benimkine hep zayıf diyolar bütün kontrolü de yapild bişey de yok ama zayif
forumgurmesi melegininannesi38 olabilir tüm çocuklar besili olacak diye bir şey yok. Zayıf çocuk sağlıklı çocuktur.🤗
melegininannesi38 forumgurmesi aynen öyle de işte gel de bunu anlat canım herkez bu sokum şöyle böyle diyolar moralim.alt üst oluyo inan ki
serifelm melegininannesi38 oğlum 21 aylık en fazla 9.500 ü görüyoruz ara da boyu da 80 cm süte çok düşkündü artık 5 dk bir emmeye geliyordu hiç bir şey yemiyordu bende geçen ay bıraktırdım şimdi çok şükür yemek yemeye başladı iyi gidiyor yemesi . 36+1 de 2950 doğdu 2670 e kadar düştü Geçen ay doktor 2 persentil geri de dedi raporlu mama başlattı aldık fakat asla içmedi hep ziyan etti . Zorlanmıyor da maalesef Bakalım yemesi içmesi düzeldiği için içim rahat . Çok da hareketli zaten
forumgurmesi melegininannesi38 bir de senin çocuğun zaten zayıf doğmuş ona rağmen bu kiloda. Benimki 3.550 doğdu ona rağmen doktoru hiçbir zaman az veya kısa demedi. Hep sağlıklı gayet normal dedi.
melegininannesi38 serifelm aynen benimkide çok hareketli aşırı hemde hiç yerinde durmaz benimki de yemeye bsladi diye için rahat ama zayif bı söküm bebek demeleri çok Agrimw gidiyo
melegininannesi38 forumgurmesi aynen benimki zayıf doğdu baya ya hayret ediyorum mu millete nede herkes birbirinin kötülüğünü ister ki ya şükürler olsun bebeğim sağlıklı götürmedigmiz doktor kalmadı valla çocuk gastroenteroloji çocuk metobolizma çocuk endokrinoloji hepsde normal bu şekilde ilerleyecek ama zayif çocuk dedlr hep çok da hareketli bı çocuk hiç durmaz yerinde
forumgurmesi melegininannesi38 benimkide öyle, uyandığı andan uyuduğu ana kadar 3 dakika oturmaz. Gören şaşırır bununla nasıl baş ediyorsun diye. O kadar yediği yemek harekete gidiyor işte.
serifelm melegininannesi38 sizi çok iyi anlıyorum parkta 2 gün üst üste oğlum kadar bebekler gördüm kaç aylık diye annelerine sordum kadının cevabı şu 18 AYLIK SİZİNKİ DAHA KÜÇÜK GALİBA tövbe tövbe ya yani gerçekten bu kadınlar dan illallah geldi bana sormuyor da kaç aylık diye sizinki daha küçük galiba diyor halbuki hal hareket davranışlar dan dahi daha büyük olduğu belli bu anneler bu kıyası ne çok seviyor çıldırıcam yani
melegininannesi38 forumgurmesi aynen canım benimkide öyle valla sadece uyuyunca hareket kısıtlanıyor benimkisininde
melegininannesi38 Prensesannesi32 benimki raporlu mamayı da kullanmiuo sadece ek gıda 11 gündür oncesnde sadece emmek istiyordu günde iki kez ek gıda yiyorsa ancaydi
serifelm mommmy_ kesicem dediğim akşam son kez emzirdim uyuturken de emerek uyutuyordum çünkü ve bu yüzden ne yapıcam ne edicem diye gözümde çok büyüyordu . Sonra gece ilk uyanmada emzirdim sabaha karşı da bir kere daha uyandı onda da son kez emzirdim kendi kendime dedim tamam bitti . Uyanınca istedi emzirmedim elimden geldiğince oyaladım sonra bir süre sonra tekrar istedi yok bitti dedim ağladı biraz yine sonra kafası dağılsın diye komşuya gittim orda ara ara gene geldi vermedim mızırdandı direndim . Zor kısım ilk uyku zamanı uyutmaktı kucağımda gezdirdim yok çok ağladı ayağımda salladım çok ağladı yani pes etsem ederdim ama dedim bu kadar ağlattın madem pes etme sonra yoruldu sanırım gezerek uyuttum . Uyanınca felan gene istedi direndim yine günümüz böyle bitti akşam yine uyuturken kucağımda gezdirerek uyuttum bir iki gün böyle devam etti . Ben tek göğüs emziriyordum uzun zamandır. göğsüm çok doldu ağrıdan duramıyordum elimle ara ara sağdım rahatlatmak için 3. Gece ya ilk uyanmada ya 2 . Uyanmada bir kere emzirip göğsümü rahatlatıyım dedim mastit olmamak için uyku semesi bir kere emzirdim . Ertesi günde öyle yaptım sonra göğsüm sertleşmeyi bırakınca gerek kalmadı ve oğlum da uyanmayı bıraktı nadiren uyanınca da bir şekilde uyuttum geri . Şuan 1 ay oldu çok şükür yemesi içmesi de iyi açlığını anlıyor artık . Gönlüm 2 yaşa kadar emzirmek isterdi ama onun iyiliği için bıraktırmam gerekiyordu . Valla oğlum 5 dk da bir emmek için geldiği için ben yapamam diye çok korktum ama kesin kararla bir şekilde başlayınca pes etmeyince inanın kolay oluyor ben diyorum benim oğlum bıraktıysa hepsi bırakır kolayca inşallah . Herhangi bir şey de sürmedim göğsüme