starwomen tabi öyle istesem de fazla yiyemiyorum artık abartmıyorum bir de regl dönemi yaklaşınca çikolata isteği oluyor işte onu abartmadan yiyorum o krize çare bulamadım işte 🤭 o biraz zorluyor abartmadan yiyorum ki zaten kahvem yağ yakıyor hemen yesende gidiyor yani 😃