KendiEvimdeDeplasmandayim Pembepremses24 karar verdiniz mi baya öneri olmuş benimde yıkarken elimde kaldı bugün 😢
Pembepremses24 KendiEvimdeDeplasmandayim Karaca güzel ama pahalı 3500 tl fakir 5000 tl bilemedim daha uygun nişey bakacağım galiba çaycıya bu para gerekli mi bilemedim
KendiEvimdeDeplasmandayim Pembepremses24 bizde hiç çay içmeyiz ya misafire anca. Bende bakayım biraz ☺️
Pembepremses24 KendiEvimdeDeplasmandayim stilevs ile arzumun ki arasında kaldım 1500 2000 arası trendyolda belki sana da fikir olur 😊
kubra00k Kız çaycıda güzel çay olmuyor ki.. benim korkmaz vardı çeyizimde inan 6 yıldır kutulu bazanın altında duruyor😀 hatıra olarak saklıyorum kimseciklere vermedim..🤣 ama işte rizeliyiz biz demlikle içeriz😁
Pembepremses24 kubra00k Bende öyle seviyorum normalde ama sürekli tüpün üstünde kaynat dur zor oluyor😂
kubra00k İnan ama alsaydım şu “ Fressi FR-CM03 standlı dijital göstergeli cam krem çay makinesi ” nı alırdım. Çokkk şık ve eşimle bana yeterdi.. tredyolda satılıyor
kubra00k Pembepremses24 bak bak canım çok şık ve kullanışlı. Onu ınstagramda özlem demirdövende görmüştüm o kullanıyordu bayılmıştım