Pembepremses24 bende fakir river var 9 senedir kullanıyorum içi dışı aynı ben ocakda çay yapmayı sevmiyorum her gün onda yaparım mesela dibinde su kalmadı veya su koymayı unuttunuz otomatik dibi yakmadan kendi kapanıyor sağlamlık olarak baya uzun dayandı