sebax45 gny_26 hayır sadece emen bir bebek o kadar kaka yapamaz. Benim oğlum 10 günde bir kere yapıyordu kaka bazen 15. Günlük değiştirdiğiniz bez olarak düşünebilirsiniz. Kaka yaptığında da çişi az yapardı