Ya kızlar bende emin değilim yetip yetmediğinden 2 aylık şuan ama erken doğdu 36+1 doğdu kilosu şuan 4.300 ebe gayet iyi kilo alımı dedi ama doktorum ise emin misin sütün yettiğinden dedi ikilemde kaldım napsam bilemedim göğüsümü sıkınca süt geliyor çok şükür tazyiklide geliyor sizce kilosu az mı birde mama versem mi acaba doktorun öyle demesi kafamı karıştırdı