Atailknur
tazecikanaaa
Benim hamilelikte başladı ciddiye almadım “kul hamilesiydim” doktorada sormadım haliyle . Doğumdan sonra devam etti . Abartmıyorum 5 dk 3 tişört sırılsıklam oluyor . Kafam gözüm su içinde . Sütyen taksan su givbi daha. Kalın takıyorum oda su gibi gömlekten tişörtten bekli iç çamaşırıma kadar böyle . Özellikle sırt kafa göğüs altı . Bıktım . Sosyal hayrım yok . Bebeğimi emzirirken araya havlu koyuyorum çocuk ıslanmasın diye . Kimsende yok doktora gidemiyorum çocukla . Bir çözümü var mı bıktım piskolojim bozuk utanıyorum artık . Yastık çarşaf sırılsıklam 😭😭😭
Şimdi bunlara ek 1 aydır boşluk ağrısı çekiyorum sadece sabahları oluyor . Uyandığımda sonra geçiyor . 😭idrar yolu enfesyonu değilim . Su içsem anında ter basıyo anında.