tazecikanaaa canım benim bebeğim 10 aylık oldu en başlarda oluyor özellikle emzirdiğin süre zarfında ben artık çıldırma derecesine gelmiştim çünkü normalde hiç terleyen biri değilimdir. Ama sana şunu söyleyim geçiyor 🤍belki bir kaç ay daha sürer sabırlı ol,biliyorum çok zor ama annelik her şeyinle,bütün bedeninle değiştiğin bir şey..