kubrakaradumann Sungerbob 2 gündür biraz soğutuyorum ve içine biraz limon sıkıyorum daha iyi içmeye başladı sanki
doruk14 kubrakaradumann başlarda benimki bardakla içmek istedi sonradan biberonla içirdim şuan şükür çok güzel içiyor
annesionucoksevermis kubrakaradumann munckin suluk deneyin. Bu sukupu almadan önce benim oğlumda fazla içmezdi şimdi eğlenceli geliyor galiba kendi alıp kendi içiyor
kubrakaradumann annesionucoksevermis evet ondan aldım kendi isteğiyle yine içmiyor ama ben veriyorum normale göre daha fazla içmeye başladı en azından
annesionucoksevermis kubrakaradumann daha ay olarak çok küçük günlük bir çay bardağı içmesi yeterli bir de emiyorsa o yüzden de içmeyebilir. Zamanla alışıyorlar