kubrakaradumann Kızlar 8.5 aylık oğlum var gün içinde çok az su içiyor benim zorumla havalar da çok sıcak dün sadece 2 bez değiştirdim oda dolu dolu değildi çok kafama takıyorum sizler nasıl yapıyorsunuz nasıl alıştırdınız?
mamalika kubrakaradumann bardakla falan içirmeyi deneyin. Değişik bir şey olunca içiyorlar. Öyle öyle alışıyor tadına.
momas kubrakaradumann aventin alıştırma bardağını denediniz mi? Ondan baya içiyor tabi suyu sevmekle de alakalı olabilir 11 aylıkken de muchkin pipetliye geçtik 5-6 bez dolu çıkıyor kendi içebildiği için çok içiyor
neslika kubrakaradumann emdiği için sanırım. Benimki de içmiyor. Sadece bebek suyunu biraz içirebildim. Biraz soğuk suyla karıştırınca sevebilir belki.
Pamukhanim_ kubrakaradumann benim kızım suluktansa bardak ve su şişesinden içmeyi daha çok seviyor öyle deneyin isterseniz
Hry-ayhn26 Tadını değiştirmeyi deneyin suyun bide diyelim ki elinizde suluk var bardakla vb teklif edin yada bardaksa suluk la teklif edin
kubrakaradumann Hry-ayhn26 ikisiyle de deniyorum bardağı da elimden almaya zorluyor bütün su üstüne dökülüyor çıkarıyor ağzındakini de 🤦♀️
kubrakaradumann momas hayır denemedim bende munckinin suluğunu daha yeni aldım çekmeyi biliyor ama canı isterse
Eylulzeynep8 kubrakaradumann Benim de bebeğim o ayda ve asla su içmiyor 10 tane suluk denedik artik şiringayla ağzına damlatiyoruz
kubrakaradumann Eylulzeynep8 çekemiyor mu yoksa içmek mi istemiyor benim oğlum pipetten çekiyor aslında ama alışkanlık edemedi su içmeyi ben vermesem kendisi alıp içmez bazen de ağzından çıkarıyor zaten içtiğini de
nursnmh kubrakaradumann 50 ml zorlaaaa belki daha da azdir. Sevmiyor ya bu sicaklarda ne yapacagiz bilmiyorum hic.
momas nerdenaldinbuaklinerden benimki de ısırıyordu ara verdim 11. Ayında denedim yine ısırdı ama suluğu kafasına diktim baktım çekiyor
Sungerbob kubrakaradumann Merhabalar suyun tadını değişebilirsiniz. Bizim doktorumuz öneri olarak suyun içine salatalık atın onun tadını alınca içer dedi yada suyu ılık yapın biraz soğuk ver tadı hoşuna gider içer demişti isterseniz sizde deneyin
kubrakaradumann Sungerbob 2 gündür biraz soğutuyorum ve içine biraz limon sıkıyorum daha iyi içmeye başladı sanki