aysetask minikb iyiyiz Allah’a şükür benimkinin çişinden kan geliyor götürdüm sıvı eksikliğinden dedi içim hala rahat değil Pazartesi tekrar götüreceğim başka hastaneye
aysetask minikb mama ve ya emmiyor mu kabul ediyor mu yani benim oğlum düştüğünden beri kabul etmiyor anlamadım
gulcem53 aysetask idrardan kan geliyor ve emmiyorsa lütfen ihmal etmeyin tüm batın ve pelvis bölgesine baksınlar. Geciktirmeyin. Bunlar ciddi belirtiler… Batın ve pelvise bakmaları lazım kesinlikle. Çünkü düştükten sonra bunlar oluyor..
aysetask gulcem53 ya inanın kaç sefer götürdüm her defasın da farklı birşey söylediler hava sıcak normal dediler vesair vesair yarın tekrar götüreceğim
minikb aysetask benim zaten 1 aydır yemiyor bir sürü mama denedim… düşme ile alakası yok diyor düşünüyorum en azından benim için. Ne anne sütü ne de mama hepsini yemiyor zar zor ancak.
hasan033 Okurken çok üzüldüm Allah’ım yavrulara hiç bir bebeklere ve çocuklara bişi olmasın Allah’ım inşallah tez zamanda şifasını versin dua edin bol bol 😞💕
[silindi] minikb çok geçmiş olsun inşallah sorun olmaz düşe kalka büyüyorlar malesef elimizden birşey gelmiyor bazen 😓🫂
Bebislerhakkinda namkoll yenidogan bile olsa dönme ihtimalinden yatağa vs tek başına bırakmamak lazım, bizimki daha topuk kanında yan tarafa dönmüştü..7.ayda da gece vakti yanıma almışm dönmüş düşmüştü Allah’tandır yatak yuksek degil ödüm patlamisti
minikb aysetask merhaba, bebeğimin kafataında kırık ve kanama varmış iç kısımd evde takip ediyoruz. İnşallah ilerisi içinde sorun yaşamayız.