atlasbeyinannesi 280615 canım hiç bilmiyorum ki bilen birileri görüp yazar umarım bende hiç regl olmadım işte ama normalmiş bu süreç
serife2 atlasbeyinannesi bende 8 ay oldu canim normal ama bende olmadim doktor 18 aya kadar normal heleki emziriyorsan daha gecikirmis ama tabi bazılarında erkende olurmus degisiyor ama normal seninde
Bsraglsn atlasbeyinannesi normal canım sezeryan doğumdan sonra 17 ay adet görmedim emziriyodum 😊 adet olmaya başladım 3. Ayda tekrar hamile kaldım 😂
Bsraglsn atlasbeyinannesi bizim ilk çocuğumuz aşılamayla oldu baya uzun bi süreçti o yüzden ikinciyi de olursa olsun kafasındaydık 😊 aslında hemen olmasını bende beklemiyodum ama sürpriz yaptı prenses 🥰 yaş aralıkları çok az zor oluyo ama olsun iyikide olmuş 😊
atlasbeyinannesi Bsraglsn ayy benim de ilk bebeğim 10 aylıktı hamile kaldım ikinciye şimdi araların da 18 ay var çok zor oluyor hem de 😢 eee şimdi de regl olmadım hiç korkuyorum yaa
yzerdem Bende bunu merak ediyordum ahsjjs doğum yapalı 3 ay oldu. Ne zaman regl olurum diye düşünüyordum🤣🤣 ama bir yandan da sıcaklara denk gelmemesi iyi denk geldi🤣🤣🤣