atlasbeyinannesi Kızlar merhaba… 7 ay önce sezeryan doğum yaptım hala regl olmadım bebeğim emiyor. Sizler de böyle bir durum yaşadınız mı doğumdan ne kadar zaman sonra regl olmaya başladınız bu durum normal mi ya 😟😟
1merling atlasbeyinannesi emziren anneler için geç olması çok normalmiş 24 ayı bile bulabiliyormuş regl döngüsünün eski düzene girmesi bende 3 ay önce sezaryenle doğum yaptım doktora sorduğumda böyle bir açıklama yapmıştı
aslhnkrts atlasbeyinannesi vajinal doğum yaptım ve tam 10,5 ay adet görmedim sonra 3 ay düzenli olarak gördüm iki ay olmadım sonra yeniden düzenli görmeye başladım bende emziriyorum hala normal tedirgin olma
serife2 atlasbeyinannesi bende 8 ay oldu canim normal ama bende olmadim doktor 18 aya kadar normal heleki emziriyorsan daha gecikirmis ama tabi bazılarında erkende olurmus degisiyor ama normal seninde
atlasbeyinannesi cnhavva leke de görmüyorum ben hiç. Sen adet olacaksındır o zaman az az olsa da geliyormuş
1merling atlasbeyinannesi kesinlikle normal zaten havalarda sıcak mümkünse bu havalarda olmayalım zaten 😂
Hry-ayhn26 1 seneye kadar düzensizlik yada olmamak normal demişti doktorum adet olmasan bile vücut yumurtlama yapabiliyomus ben 40 im çıktıktan sonra olmaya başladım
alyayagmurr Ben 5 mayısta vajinal doğum yaptım 40 ım çıkarken regl oldum haziranda temmuzda olmadım ağustosun 1 inde regl oldum
280615 Benim oğlumda 7 aylık 40 ından sonra adet oldum ama sonra her ayın adet zamanı geldiğinde çok az sanki adet olup bitince lekelenme olur ya öyle olup bitiyor o ilk iki gün yoğun olur ya öyle bişey olmuyor bu durumda normal mi acaba
atlasbeyinannesi 280615 canım hiç bilmiyorum ki bilen birileri görüp yazar umarım bende hiç regl olmadım işte ama normalmiş bu süreç