Elifyor merhaba ben de kızım üç aylıkken diğer kızıma hamile kaldım,çok korkmuştum bakamam yapamam diye.Ama şimdi iyi ki diyorum biri 15 aylık diğeri 3 aylık çok küçükler ama yapabiliyorum,zor oldu başta alışmak ama alıştım bir düzen kuruyorsunuz sonunda ve Allah yardım ediyor.Üzülmeyin nasibi varmış onunda hediye size bence çünkü benim için öyle oldu çok uslu çok sakin beni yormayan bir bebek.