5 buçuk yaşında ve 10 aylık 2 kızım var. Tekrar hamile olduğumu öğrendim. İlk duyduğumda aldırmayı düşündüm çünkü kızım daha çok küçük emiyor bakıma ihtiyacı var. Sağlık sorunları oldu bu zamana kadar onunla ilgilendik ve yeni yeni normale döndük o yüzden tüm ilgimi de ona vermek istiyordum. Şu an kafam çok karışık kendimi çok suçlu hissediyorum kızıma baktıkça ona haksızlık yapacağımı düşünüyorum. Emziriyorum hala doktor da emzirebilirsin dedi bırakmayı düşünmüyorum iyi olduğumuz sürece. Psikolojik olarak desteğe ihtiyacım var. Nasıl olacak yapabilecek miyim. Bu süreçte ne kadar emzirebilirim. Ne bileyim ya işte bundan sonrası için neler bekliyor acaba beni. Tecrübesi olan böyle yakın yaşlarda doğum yapan anneler nasıl geçti süreç. Bu arada sezaryen doğum yaptım. Bana bir şeyler söyleyin ya duygularım çok karışık