dilekkk1 çok takılmamak lazım, benim kız 4 aylıktı kafasını dik tutuyodu desteksiz de oturuyodu ama 17 aylıkken yürümeye başladı. Herkes engelli olucak galba diyodu salak salak. Şimdi hiç bir yerinde bişey yok çok şükür. Takılma hiç bişeye dinleme kimseyi. Her çocuk, her çocukla aynı olacak değil