Sıkma canını benim bebeğim 7. Ayına giricek 3 snye duruyor sadece . Cok takıyordım bende dğn doltoruna sordum normal dedi. Ama bol bol deneme yaptır dedi uzun uzun oturöasını bekleme hemen. Mesrla benimki sırt üstü geri gidiyor başkasınım cocgu yzüstü emekliyor. Her bebek farklı takıntı yapma