mehker0911 Prensannemm soruna odaklan seni üzen sıkan neyse onu bul yoksa her ufak streste tetiklenirsin
Prensannemm mehker0911 Aslında çok şükür bir sorunum yok doktor içinde bulunduğun büyük stresten olmuştur dedi deprem yaşadığımız da çok korkmuştum içime artım sonra da gösterdi en ufak biseyde kafadan kötü senaryo bu ansiyetenin göstergesi ve vücudumu çok kötü etkiliyor
mehker0911 Prensannemm işte tetikleniyorsunn. Bende öyleyim ama kesinlikle kendinize bir uğraş bulsanız hobi edinseniz zamanla bunu aşarsınız eminim. Çünkü insanoğlu çok güçlü her şeye alışır yapımızda var. Çok geçmiş olsun. Bir de biraz okuytu n kendinizi bana kendim okumakda iyi gelmiyordu tanıdık bi hocaya gittim okuttum evime kendime nazar duaları yazdırdım çok iyi geldi.
Grupyildizi Bendede en ufak seye kotu dusunme var mesela ishal oldum 3 gundur kafama baska soru isaretleri geliyor aklimi baska seylere yoruyorum ama yinede korku geliyor ya bise olursa bise cikarsa cocuklarim var gibi gibi herseye evham