Prensannemm ben ilaçları bıraktım çünkü Dr a dedim ki mesela ben bunlara alıştım ne olacak ?
-dozunu arttıracagim
O doza da alistim ne olacak ?
-yine dozunu arttıracagim
İ doza yine alıştım ne olacak
-o zaman Bakırköye yatış
Düşündüm ve ben ilaca bağlı kalmak yerine kafamda bitirdim herşeyi. Uğraş buldum kendime kafamı dağıtacak şeyler yapmaya başladım arkadaşlarla sık görüşmeye falan. Baya uzun zamandır tutmuyor anksiyete