manzaramistanbul bence diğer çocukları gördüğü için o da uyuması gerektiğini anlıyor. Zaten öğretmeni de destek oluyordur. Yemek konusunda bütün okul aynı yemeği yiyor. Öğretmenlerde büyük yaş grupları da küçük olanlarda, ilaçla falan uğraşmazlar ki ortaya çıksa okul kapanır.
Etkinliklerde olmama sebebi de bence o tarz etkinlikleri üç yaş üstü çocuklar daha iyi yapabiliyor. Küçük olanları da çekmiyorlar ya da yaptırmıyorlar. Bunlar benim gözlemlediklerimim doğru yanlış bilemiyorum. Okullarda gördüklerim❤️