Madammm koru çukurambarda doğum yaptım doktorum elif ozan. Tüm süreç çok iyi geçti hamileliğin başından beri doktor da tüm hastane çalışanları da çok ilgiliydi. Ben de 35 haftada hafif sancı ile gittim. Doktoruma söyledim içimde kötü bir his vardı. Nst bağlandım ve sancılarım çok yüksekti hastaneye gece yarısı gittik. Kendi doktorum yoktu nöbetçi doktor ipek hanım gayet ilgiliydi benle ilgilendi. Elif hanım saat başı arayarak ilgilendi. Ebeler ve hemşireler keza çok ilgiliydi. Ebe çatı muayenemi yaptı elif hanımla görüştü ve yatışım yapıldı. O gece sancı durdurucu ile beraber ciğer geliştirici yapıldı. Sancılarım azalmıyordu. Ama ben o kadar yoğun hissetmiyordum. Hemşire ve ebeler sabaha kadar 30-40dkda bir gelip ilgilendiler sohbet bile ettiler. Elif hanım sabah 5-6 arası geldi dakikalarca durumu anlattı ve benle ilgilendi sohbet bile ettik. Öğlen 1de doğuma alacağını söyledi. O saate kadar da odama 2 kez daha geldi. 1de sezaryene girdim(bebeğim makat gelişti sancılara rağmen normal doğum yapma şansım kalmamıştı) 1.30da bebeğim doğdu. Ameliyat esnasında anlaşıldı ki plasentam ayrılmış ve elif hoca bana yatış yapmasa ya da sezaryene almayıp normal doğum için beklese bebeğimi kucağıma sağ alamayacakmışım. Bu süreçte tüm koru hastanesi kadın doğum çalışanlarına ve elif hocaya minnettarlıktan başka bir şey hissedemiyorum. Bebeğime sarıldığım öpüp kokladığım her an içimden elif hocaya teşekkür ediyorum. Lütfen şuan stres yaşayan gerilen tüm gebe arkadaşlarım sakin olun ve strese girmeyin. Doktorunuza güvenin. Güvenmiyorsanız geç olmadan değiştirin