Madammm sezaryen oldum, doktorum Fatma Yazıcı Yılmaz’dı dış doktor, yani özel muayenehanesi var ama anlaşmalı olduğu hastanelerde yaptırıyor doğumu. Valla doktorumdan zaten ekstra memnunum da hastaneden de bi şikayetim yok, diz ameliyatı da olmuştum zamanında bence temiz, hemşireleri vs ilgili