minikmisimben ben kullanıyorum. Nevşehir’de yaşıyorum burası normalde klima kullanacak kadar hiç sıcak olmamış bir yer. O yüzden eşim iş yerinden portatif klima getirdi. Çok sesli çalışıyor. Aparatı var ama biz almadık. Önce camı açıp camdan sarkıttık. Ona rağmen dün gece buz gibiydi oda. Bugün eşim camı deldirdi. Şuan da gayet iyi tek sorun sesli olması bence.