selamunkavlen onu konuşmuştuk evinin planını atmıştı evi büyük ve odalar birbirinden uzakta, yatak odasına ayrı salona ayrı mutfağa ayrı alması gerekiyordu hepsini olmasa da en azından ikisini de serinleten bi açı yoktu evde.
Ses de yapıyormuş çok 🥹 annesi bugün çok rahatsız olmuş bu ne biçim ses yapıyor böyle deyip. Ama biz çevreyolunun yanında oturuyoruz sese alışığız beyaz gürültü gibi geliyor bize dedi 😅