feniks peki adet kanaması nasıl oluyor sende o düşükken falan bir sıkıntı oluyor mu ben dört ay önce doğum yaptım benim 137’de değerim ama kanamam biraz yoğun bir de diş çektirmem lazım da diş çekiliyor mu böyleyken korkuyorum kanama durmazsa falan diye