kuzeymom28 maşallah ne güzel uzun ve gür ben hep uzun saç severim ama evlendiğimden beri en fazla omuza kadar uzatıp sıkılıp kesiyorum neden anlamıyorum pişman oluyorum bu sefer bakım yapıyorum uzasın diye yırtınıyorum uzuyor yine kesiyorum kısır döngüye düştüm 😐ahh lisede adımı marul saçlı koymuştu bir arkadaşımın annesi çok severlerdi saçımı. Şimdi ise o kadar gür değil ama uzatıcam inşallah kararlıyım bu arada 29 yaşındayım saçıma bir kere bile boya vurmadım 🥰