kuzeymom28 Kızlar saçımın son durumu bu şekilde önceki postuma göre şuan çok iyi duruyor bence mor şampuanla yıkadım
Layddiana kuzeymom28 mor şampuan sadece grileştirir senin saçın bakır turuncu. İşe yaramaz bir de saçı kurulaştırıyor benim saçım kurudu
kuzeymom28 -Cedric- teşekkür ederim 🫰🏻önceki postumda kötü gözüküyordu ama şuan benim de içime sindi 🤗
kuzeymom28 Kizarmisdondurma evde olduğum için uğraşmadım açıkçası fönle 😃🌸 görümcemin düğünü var o zaman güzelce maşallah dön falan yaparım 🤗
Kizarmisdondurma kuzeymom28 Urban summer grow bunu al turuncu yerleri her seferinde tek tek aç canım toparlanır Sonra da kuaföre gidersin
Nika kuzeymom28 ben sevmiyorum bu rengi yani turunculaşma var ama bakır değil açmak istenmiş ama açılamamış arada bi renk. Bende de bi kere oldu koyuya döndüm. Sizin yüzünüze yakışmış da olabilir siz daha iyi bilirsiniz. Böyle koyu renkten saç açmak kuaförlük iş bence evde olmuyo
kuzeymom28 Nika evet evde olacak iş değil turuncu kaldı saçım bi heveslendim ama yok güzel olmadı böyle 🌸
forumgurmesi Canım benim üzülme ama değişen hiçbir şey yok. Küllü sarı olması için daha 40 kutu mor şampuan alsan yine küllü sarı olmaz bu saç. Ama böyle kullanmak istersen de ayrı, kötü durmuyor saçın toparlanana kadar idare eder sınra kuaförde yaptırırsın :)
maygirl kuzeymom28 mor sampuan anlık parlaklik verir ve kızıllik turunculuk varsa hafifletmek icindir.Lutfen kirmak icin soylemiyorum sizi ama saçıniz tamamen dore kızılımsi ve turumcumsu zaten çok kirli bi renk var görüntüde..Amacınız sarı yada kullü sarı bununla hic alakası yok rengin.Bu bayağı önce saçı acarlar orialle portakal kabugu göruntu olur ya tam açılmamış bi saç yani.onun gbi.bakir kızılı turuncumsu gibi kirli bi renk…Kuafor duzeltir bu saçı ancak..Renk olarak kötü görünuyor ama..Mor sampuan sizin bi isinize yaramaz cnku kullanim amacı boyle seyler icin değildir.bu renk yapmak istiyosanız tabi o başka ..dilersenz biraz kullanıp sonra düzelttirirsiniz.
BuzluKahve kuzeymom28 bu biraz zevk meselesi. Ben bu arada kalmış bakır rengini çok seviyorum. Bakır üzeri balyaj gibi olmuş. Ama bu saç asla düz kullanılmamalı bence, iri dalgalarla çok güzel