Haznesi büyük, motor gücü ve şarj süresi yüksek diye son çıkan seri gen5i kullanıyorum.
Motor gücü ve şarj süresi aynı olsa 12 veya 15i de alırdım. Dyson da böyle bir pazarlama stratejisi var bence birine koyduğu özelliği diğerine koymuyor. Ve gen5 çok ağır konforlu ama bir o kadar da yorucu. Eğer yatak, koltuk vs süpürmeyecekseniz 3+1 evi orta modda dip köşe süpürürsünüz şarj yeterli olur. Koltuk vs süpüreyim derseniz şarj biter ve 1 oda eksik kalır. he eğer eco modda süpürürüm hepsine yetiririm derseniz oda bir seçenek ama eco mod benim içime pek sinmiyor ıslak zemin parkede felan.
Hangi modeli alırsanız önceliğiniz motor gücü daha sonra şarj süresi olsun hazne kapasitesi o kadar önemli değil kesinlikle. Bazı modellerde başlıklarda eksiklikler de oluyor. Dilerseniz sonra ekstra da alabilirsiniz ama tam takım almak isterseniz gen 5 almalısınız. İlave olarak servis sıkıntısı yaşanıyor eski zamanlara göre şuan herkes şikayetçi almadan önce bir kaç platform da yorumları okumanızı tavsiye ederim.